Tecktonik Poland

Najlepszy polski Board o Tecktoniku

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2009-11-01 22:18:05

RtJ

Administrator

12816138
Skąd: Rybnik
Zarejestrowany: 2009-11-01
Posty: 172
Punktów :   
Skąd: Rybnik
Team Lokalny: Tworzy się xd
Team Ogólnopolski: W planach :D
WWW

Regulamin

I. Ogólne zasady forum
1. Usprawiedliwienia
Każdy użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu od momentu rejestracji. Jego nieznajomość nie usprawiedliwia i nie jest powodem do zmniejszenia odpowiedniej za dane wykroczenie kary.
2. Równouprawnienie
Regulamin odnosi się do każdego użytkownika bez wyjątku i faworyzacji.
3. Multikonto
Każdy użytkownik może korzystać tylko z jednego konta. Multikonta są niedozwolone. Jeśli dany użytkownik dostanie bana na swoim koncie, ma prawo założyć drugie, lecz jeśli na drugim wystąpi podobna sytuacja, to dany użytkownik zostanie ukarany banem na IP.

II. Treści zakazane
1. Na forum nie wolno (w postach, tytułach, avatarach, nickach, sygnaturach, shoutboxie) umieszczać treści:

    * pornograficznych
    * obrażających innych użytkowników bądź ich uczucia
    * zawierających groźby dotyczące życia realnego (za to grozi ban bez ostrzeżenia)
    * naruszających czyjąś prywatność
    * łamiących prawa autorskie (np. cracki czy seriale do gier)
    * ukazujących hasła bądź transparenty dotyczące organizacji opartych na dyktaturze, terrorze bądź nienawiści (np. faszyzm)


III. Linki
Umieszczanie w treści posta linków prowadzących do stron, for, innych serwisów mających na celu ich reklamę świadomą, bądź nieświadomą będzie karane. Karane będzie również umieszczanie linków do stron o tematykach wymienionych w poprzednim punkcie.

IV. Treść, zakładanie tematów
1. Tematy należy zakładać w przeznaczonych do tego miejscach.
2. Nie wolno zakładać tematu, jeśli jego odpowiednik już istnieje, gdyż będzie zamykany
3. Zabrania się zakładania takich samych tematów w innych działach, gdyż będzie to traktowane jako spam.
4. Tytuł musi się odnosić do jego treści, zabrania się zakładania tematów o tytułach np:

    * "POMOCY!!"
    * "JAK TO ZROBIĆ?!"
    * "BŁĄD!"
    * "MAM PROBLEM"


Odpowiedniki tychże tytułów napisanych prawidłowo:

    * "Pomocy, Sony Vegas nie wczytuje filmów"
    * "Jak zrobić płynne przejścia w VirtualDJ?"
    * "Znalazłem błąd na stronie, którego nie ma w żadnym dziale"
    * "Mam problem z logowaniem"


V. Treść posta
1. Posty nie mogą zawierać niedozwolonych treści opisanych w paragrafie II punkcie 1.
2. Nie wolno off-top'ować, gdyż off-top będzie kasowany, a w dużych ilościach jego autor będzie karany.
3. Każdy użytkownik powinien wnosić swoje zdanie do dyskusji z szacunkiem dla poglądów innych.
4. Spam będzie karany.
5. Post musi być czytelny - nie wolno używać pogrubień, kursywy, kolorów, enterów, Caps Locka w całym poście oraz na Shoutboxie/Czacie.
6. Wchodzenie w kompetencje moderatorów jest zabronione. Odpowiedzi w stylu "bezsens, zamknijcie to", "jest już taki temat" są zabronione. O zablokowanie tematu może prosić tylko jego autor, bądź użytkownik, który wyśle do moderatora wiadomość prywatną, która będzie zawierać link oraz wyraźny powód do zamknięcia tematu.
7. Wszelki flood (czyli kilka tych samych znaków obok siebie, wysyłanie ich w krótkim odstępie czasu) np:

    * "!!!!!!!!!"
    * " "
    * "heeeeeeeeeelp"

będzie karany.
8. Prosimy starać się zachować ortografię oraz składnię języka polskiego.

VI. Avatary
Avatar to wizytówka każdego użytkownika. Prosimy, aby były one oryginalne, by nie powtarzały się u kilku użytkowników, gdyż przeglądanie forum staje się wtedy mniej urozmaicone. Avatary nie mogą zawierać treści opisanych w punkcie II, ani łamać praw autorskich ich twórców (szczególnie grafików Naszego forum).

VII. Sygnatury (podpisy)
Sygnatury, a szczególnie ich zawartość graficzna to świetna reklama dla użytkowników, teamów albo własnych umiejętności w tworzeniu obrazów. Podobnie jak w punkcie VI ich zróżnicowanie powoduje, że forum staje się ciekawsze i milsze dla oka. Jedynym ograniczeniem dla użytkowników jest to, że obrazy nie powinny mieć gigantycznych rozmiarów, gdyż utrudnia to korzystanie z forum (grafiki większe niż 300x200 będą kasowane).

VIII. Odświeżanie tematów, posty w miejscach niewyznaczonych
1) Zachęcamy do regularnego korzystania z forum i jego odwiedzania, komentowania filmów, wpisów do tematów na czasie, gdyż odświeżenie tematu starszego niż 3 tygodnie od daty ostatniego posta będzie karane.
2) Posty użytkowników w miejscach nie wyznaczonych do tego będą karane.

IX. Odpowiedzialność
Autor strony oraz Administracja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze, posty i tematy napisane przez użytkowników, jednakże, gdy pod jakikolwiek sposób do użytkownika trafią groźby co do życia realnego od innego użytkownika (przez forum, komunikator i będą na to dowody w postaci np screena) zostanie on zbanowany bez ostrzeżenia.

X. Zastrzeżenie
Administracja zastrzega sobie prawo do edycji oraz zmian każdego wyżej wymienionego punktu regulaminu z osoba, bądź jego całości w jednym czasie.


System kar
1) Administratorzy i Moderatorzy dysponują zintegrowanym systemem upomnień. Najlżejszym z nich jest upomnienie słowne, które jest odnotowywane w ich notatkach.
2) Każde kolejne złamanie regulaminu jest karane warnem. Trzy warny = Ban.
3) Ban jest przyznawany na stałe i nie ma możliwości jego zdjęcia (istnieją wyjątki, lecz dany użytkownik musi odrobić wszystkie warny w postaci 15 reklam na innych forach oraz wpłacić 20zł na hosting).
4) Danemu użytkownikowi może zostać nałożona kara w postaci zakazu wysyłania wiadomości na ShoutBoxie, jeśli ten złamie regulamin, gdyż jest on jednakowy dla każdego i tyczy się tak forum jak i SB. Będzie ona trwała do czasu przeprosin poszkodowanego przez autora (np. obraza). Złamanie regulaminu na SB (np. reklamy stron, obraza) również podlega każe.
5) Zmiana avatara lub sygnatury jest stosowana w przypadku nieprawidłowego rozmiaru, treści niezgodnej z regulaminem. Zmianę taką można potraktować jako upomnienie.
6) BAN na IP/hosta na forum - uniemożliwia logowanie z danego IP/hosta na forum. Ban taki jest przyznawany tylko w wyjątkowych sytuacjach.

Odwołania
Istnieje możliwość porozmawiania o danej każe z jej "wykonawcą" oraz dyskusji na temat "dlaczego", lecz tylko za pośrednictwem poczty elektronicznej. Nie każdy życzy sobie, by 50 osób pisało mu na GG wiadomości typu "Dlaczego dostałem warna?". W celu uzyskania adresu e-mail do moderatora, admina prosimy zgłosić się do głównego Administratora Forum.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narwancy-team.pun.pl www.nightwolves-guild.pun.pl www.drugazona.pun.pl www.isepk.pun.pl www.blekitnibodzanow.pun.pl